Belépés

vagy
Elfelejtett jelszó
Még nem regisztráltál?

regisztráció



elfelejtett jelszó

Erre az email címre küldjük ideiglenes jelszavadat.

 
Cikkek

4 OK, AMI MEGHACKELI A DIÉTÁD


Már csak párat kell aludnunk a tavasz első napjáig, és remélhetőleg utána már lazább ruhákba bújhatunk. Igen ám, de sokaknak ez komoly parát jelent, a télen felkúszott néhány felesleges kilótól ugyanis még meg kell szabadulni. Van azonban pár dolog, ami megnehezíti ezt a dolgot. Mutatjuk!



Mozdulj! Mozdulj! Mintha élnél, ember!
Csodálkozol, hogy a számítógép és a tévé előtt punnyadva nem mennek le rólad a kilók egyik napról a másikra? Az ember több évezreden keresztül vadászott, gyűjtögetett és kardfogú tigrisekkel meg más gyilkos lényekkel harcolt a túlélésért.

https://giphy.com/gifs/technology-caveman-1027kJhvgKuDOo

És ma mennyit mozgunk? A napunk nagy részét ülve töltjük (anélkül, hogy ki lennénk téve egy-egy komolyabb fizikai megpróbáltatásnak).

Az szuper, hogy néha-néha lejársz a konditerembe, de még hatékonyabban, ha minden nap nagyjából 10 000 lépést megteszel, ezzel a rendszeres mozgással ugyanis már lehet fogyni. Vannak erre appok, melyekkel könnyedén nyomon követheted a lépéseid számát.



Túl sok kaja és a nagy kalóriacsapda
A második merénylet a látványos fogyás ellen a kaja kérdése. Sokan egyáltalán nem ellenőrzik, hogy mennyi kalóriát falnak fel. Vezess kalóriatáblázatot, vagy keress a neten egy kifejezetten ezzel foglalkozó oldalt. Nyilván nem tudod az összes kaját tökéletes pontossággal kalóriákba foglalni, viszont így tudatosabb leszel azt illetően, mivel és mekkora mennyiségben bombázod a tested.


A szakértői becslések szerint 20%-kal kevesebb étel is elég, mint amennyit általában nagy lelkesen belapátolunk.

Lassíts az evési tempódon!
Egész nap rohansz, és nincs időd nyugisan enni? Az gáz, mert lehet, hogy ezért nem tudsz lefogyni. Furcsán hangzik, mégis igaz: lassabban kell ennünk, és jobban meg is kell rágnunk a falatokat. Ennek a fogyás szempontjából óriási a jelentősége, hiszen a jól megrágott étel könnyebben emészthető. Dedós módszernek tűnik, ám annál hatékonyabb, ha számolod, hogy egészen pontosan mennyit rágsz, és csak akkor nyeled le a falatot, ha alaposan megrágtad. Ezzel elérheted, hogy az étkezési tempód fokozatosan lelassuljon, ami a fogyáson is rengeteget dobhat.



Alszol te eleget?
A táplálkozásunk szervesen összefügg az alvásunkkal, amit cirkadián ritmusnak is neveznek. Az alvás közben rengeteg fontos hormon termelődik, és ha a vizsgákra készülés miatt túl sokat virrasztasz, vagy rendszertelenül alszol, akkor ez nemcsak a hormonjaidat, hanem a testműködésed rendjét is alaposan felborítja.

Totál más a szitu, ha mindennap ugyanakkor eszel, alszol és ébredsz fel. Így a fogyásod egy egészségesebb iramot vesz fel, és nagyobb esélyed lesz elérni a céljaidat.

Már minden táplálkozási fortélyra odafigyelsz, és közelítesz a régóta áhított súlyodhoz? Akkor ideje egy kicsit lazítani! Keress egy szuper ingyenes bulit a FUNDEREN!

Fun volt a posztunk? Akkor ne maradj le a többiről sem!
Add meg az e-mail címed, és heti egyszer elküldjük a FUNDER legjavát!

Ide küldjétek:
 
Programkereső



ápr


-->