Belépés

vagy
Elfelejtett jelszó
Még nem regisztráltál?

regisztráció



elfelejtett jelszó

Erre az email címre küldjük ideiglenes jelszavadat.

 
Cikkek

A 7 LEGÚJABB FITNESZŐRÜLET


Szinte napról napra berobban egy újabb fitneszőrület, ami aztán hónapokig lázban tartja a sportolni és mozogni vágyókat. TRX, cross training vagy fanatic jump? Cikkünkből megismerheted, mit rejtenek a furfangos elnevezések. Lássuk a legújabb fitnesztrendeket!



Engedd szabadjára a benned rejlő állatot!
Az egyik legextrémebb őrület a fitnesz világában az animal flow, ami visszanyúlik az ember állati oldalához. Mike Fitch, a módszer szakértője szerint rengeteg ősi mozgásforma rejtőzik a génjeinkben, ezért négykézlábra állva képzeli el az edzést, a flow során pedig egyik állati formációból ugrik át a másikba. Egészen elképesztő, mert a pozíciók között szerepel a gyík, a teknős, de oroszlánmozgással is fejlesztheted az izmaidat. Az animal flow egyszerre jóga, szörf fitness és break, így az sem meglepő, hogy sokan az amerikai tengerparton gyakorolják. Keress hozzá egy jó zenét, és próbáld ki: https://www.youtube.com/watch?v=cLYZ-3beDeI
 

Eddz a saját testsúlyoddal!
Az amerikai tengerészgyalogosok a létező összes filmben rommá gyúrt szuperkatonaként jelennek meg – és nem véletlenül! Ők találták ki a TRX-et, hogy a legdurvább körülmények között (akár tengeralattjáróban) is maximális erőbedobással acélozzák a testüket. A TRX két gumikötélből és a végükön lévő kapaszkodókból áll­ – a kezeddel is húzhatod, de beakasztott lábbal szintén intenzíven edzhetsz vele, ha bevállalsz pár izzasztó fekvőtámaszt vagy féllábas guggolást. A TRX rugalmasabbá teszi a tested, növeli az állóképességed és a tartásodat is javítja. Nézz meg egy videót az otthoni TRX-edzésről:   https://www.youtube.com/watch?v=Wu9Bqs1X8sc
 

Keverve jobb!
Még keményebb vagy, ha egyszerre több edzésmódszert keversz egymással, erről szól a crosstraining. A jó hír az, hogy a gyakorlatok többségét otthon is elvégezheted:   https://www.youtube.com/watch?v=-vB4GjnF5oU

A módszer növeli a gyorsaságot, szálkásítja az izmaidat, kiváló formában tartja a szív- és érrendszeredet. Az a buli benne, hogy nincs szünet a különböző gyakorlatok között: az egyik pillanatban még fekvőtámaszokat nyomsz, aztán hipp-hopp jön a guggolás, az ugrókötelezés, vagy épp futással kapcsolsz magasabb fordulatszámra. Ha szeretnél minél több mozgásformát mixelni, akkor válaszd a crosstraininget, nem fogsz unatkozni!

Válts ritmust!
És mi lenne, ha váltakozó fázisokban edzenél? Ezen az ötleten alapul az intervall edzés, ami a keményebb és a lazább szakaszok dinamikájától válik izgalmassá. Ez a videó bemutat egy 23 perces otthoni edzést:

https://www.youtube.com/watch?v=pJyoBO08t0E    
 

Szinte minden mozgásformába beépíthetőek az intenzívebb és lazább edzési fázisok, legyen szó intervall bringázásról, úszásról, futásról vagy súlyzózásról. Az intervallra az utóbbi időben alaposan rákattantak a focisták, az atléták és az élsportolók is, mert ragyogó formában tartja őket és felgyorsítja az anyagcseréjüket. Az intervall edzés különösen azoknak fog tetszeni, akik szeretnének minél gyorsabban megszabadulni némi túlsúlytól, mert ez a mozgásforma sokkal hatékonyabb a zsírégetésben, mint az állandó intenzitású edzések.  És mi a jó abban, hogy ennyi féle és fajta edzésprogram közül választhatsz? Az, hogy garantáltan megtalálhatod köztük azokat, melyekkel örömmel és felszabadultan dolgozhatsz majd testeden és egészségeden.

Kísérletezz bátran, hogy rálelhess a számodra tökéletes mozgásformára! De két edzés között azért jusson idő egy kis lazulásra is! Nézz körül a
FUNDEREN, ahol számtalan ingyenes és izgalmas program vár!

Fun volt a posztunk? Akkor ne maradj le a többiről sem!
Add meg az e-mail címed, és heti egyszer elküldjük a FUNDER legjavát!

Ide küldjétek:
 
Programkereső



márc


-->