Belépés

vagy
Elfelejtett jelszó
Még nem regisztráltál?

regisztráció



elfelejtett jelszó

Erre az email címre küldjük ideiglenes jelszavadat.

 
Cikkek

Derítsd ki, melyik sport a neked való!


Melyik mozgásforma passzol hozzád a legjobban? Az otthoni gyúrás vagy a kocogás? A stresszoldó jóga, esetleg a kirándulás a természetben? Pörgesd végig cikkünket, és tudd meg, melyik sportot érdemes tesztelned!

Fuss, Forest, fuss!
A futás alaposan próbára teszi a kitartásodat és az akaraterődet, cserébe meglesz érte a jutalmad! Egészségesebb tempóra kapcsol a vérnyomásod, tele leszel energiával, és egy idő után meg se kottyan majd a futás a busz után. Óriásit lendít az állóképességeden, ha hetente kétszer-háromszor lefutsz egy távot. De vigyázat! Függőséget okoz!

Emeld a tétet! Kezdj laza kocogással, majd minden alkalommal növeld a távot! Jól nyomod, ha edzésenként 30 másodperccel vagy akár egy egész perccel növeled a futási timingot. Idővel arra eszmélsz majd, hogy meg se kottyan lefutni a szigetkört. Na, ekkor mondhatod majd el, hogy kitágítottad fizikai teljesítőképességeid határait.

És ami a legvagányabb: a haverokat is heccelheted, hogy kanyarokat versz rájuk, ha veled tartanak a következő körre!



Ha konditerem-szkeptikus vagy
Nem szeretsz együtt izzadni a tömeggel, és sajnálsz több tízezret kidobni egy fitneszbérletre? Akkor feküdj rá az otthoni edzésre! Ehhez a YouTube-ról is rengeteg inspiráló ötletet meríthetsz. Sokan kapnak kedvet például a plankinghez, amivel napi 1-5 perc alatt is látványos eredményeket érhetsz el. A fekvőtámasz-felülés-guggolás szentháromság viszonylag rövid idő alatt megdobja az izmaidat. A következő pozitív meglepetés akkor ér majd, amikor pár hét múlva lift nélkül is lazán felmész a nyolcadik emeletre, és még levegő után sem kapkodsz majd. 

Kirándulás a természetbúvároknak

Rajongsz a csobogó vízesésekért, és akár órákig is képes lennél bolyongani az erdőben? Nem muszáj ragaszkodnod a hagyományos értelemben vett sportokhoz, a kirándulás és a séta is ugyanannyi jótékony hatással bír! Ráadásul a friss levegő megtisztítja a gondolkodásodat is. Jót fog tenni, ha pár órára kiszabadulsz a városi tömegből és zajból. Az ősz utolsó napjain még simán elcsíphetsz egy-egy napos hétvégét, ami kiváló alkalom egy több órás túrázásra. A fákon lévő turistajelzésekre azért figyelj, nehogy eltévedj a vadonban, és Bear Grylls trükkjeivel kelljen átvészelned az éjszakát!



Jóga az ellazulni vágyóknak

Hatalmas tévedés, hogy a jóga csak a csajoknak való! Bátran feküdj neki te is, ha szeretnéd magad kiegyensúlyozottabbnak érezni, vagy épp felpörgetni a tanulási képességeidet. Igen, a jóga még erre is képes! Emellett rugalmasabbá teszi a tested, oldja a stresszt, ráadásul vidámabb és egészségesebb is leszel tőle.

Sokan a spirituális-filozófiai oldal miatt legyintenek rá, pedig épp ez benne a jó! Már a légzéstechnikától és a különböző testmozdulatoktól is jobb lesz a közérzeted. A meditációt pedig bármikor gyakorolhatod, amikor szeretnéd lecsendesíteni az elméd. Kapcsold ki az agyad, és lazulj be!              



Kell egy csapat!
A sport még nagyobb élmény, ha másokkal is megosztod a mozgás örömét. Rengeteg baráti társaság jár el közösen focizni, kosarazni és más izgi csapatsportokat űzni. Felesleges parázni azon, hogy nem profi szinten játszol, mert itt a hangsúly a bulifaktoron és a szórakozáson van. Csatlakozz egy lelkes csapathoz, és élvezd a mozgást!  

Ha kedvet kaptál egy kis mozgáshoz, akkor irány a FUNDER, ahol a partikon túl ingyenes sportprogramokat is találhatsz bőséggel!

Fun volt a posztunk? Akkor ne maradj le a többiről sem!
Add meg az e-mail címed, és heti egyszer elküldjük a FUNDER legjavát!

Ide küldjétek:
 
Programkereső



márc


-->