Belépés

vagy
Elfelejtett jelszó
Még nem regisztráltál?

regisztráció



elfelejtett jelszó

Erre az email címre küldjük ideiglenes jelszavadat.

 
Cikkek

GYÚRJ OTTHON, FILLÉREKÉRT!


Sokan kemény tízezreket pengetnek azért, hogy rendszeresen eljárjanak egy konditerembe és ledobjanak magukról néhány felesleges zsírpárnát. De vajon megéri ez? Csak azért fizetsz egy csomó lóvét, hogy motiváltabbnak érezd magad az edzésre, a folyamatos mozgásra? Lehet, hogy ezt otthon is meg tudod oldani, szinte ingyen!

Inkább otthon vágj bele egy masszív edzésbe, amit akár fillérekből megúszhatsz, legfeljebb egy kis fantázia kell hozzá. Válassz szuper kézi súlyzókat, keress egy ugrókötelet, pöpec gumiszalagot, vagy villants fitneszlabdát, és hazai pályán is csúcsra járathatod az edzésed!

Mutatjuk, mi kell az olcsó otthoni fitneszhez!



INDÍTS SÚLYZÓVAL!
Óriási közhely, mégis igaz: az életmódváltás és a látványos fogyás nem megy mozgás nélkül. Persze könnyen előfordulhat, hogy épp nem vagy csúcsformában, és alapoznod kell, mielőtt belevágnál az igazán izzasztó gyakorlatokba. Ilyenkor az is elég lehet, ha beszerzel néhány kézi súlyzót otthonra, és azzal startolod az izomfejlesztő projektet. A profik arra esküsznek, hogy eleinte nagyjából öt kilóval kell kezdeni, mert ez teszi formássá az ember vállát, és ráhangol a komolyabb erőgyakorlatokra.

De egy-két lelkes súlyzózással még nem sokra mész! Az egész csak akkor ér valamit, ha ezt beépíted a napi rutinodba, és ráállsz arra, hogy mindennap ugyanakkor emelsz súlyt, legyen az az ébredés utáni időszak napindítója vagy afféle levezetés este, a suli után. Már-már törvényszerű, hogy idővel hozzászoksz majd a terheléshez, lazábban fogod emelgetni a kilókat, mint az elején, és nem izzasztanak meg annyira a megpróbáltatások. Ilyenkor emeld a tétet, válts nagyobb súlyokra, hogy még többet hozz ki magadból!

A fokozatosság elvét követve egyre acélosabbá válsz, és az ízületeid is megszokják a keményebb igénybevételt. Arra viszont ügyelj, hogy az igazán kemény súlyzós gyakorlatok ne tartsanak tovább 20-40 percnél, mert nincs értelme túlhajtani magad.

JUMP! AZ UGRÓKÖTÉL TÖKÉLETES AZ OTTHONI KARDIÓHOZ.
Megvan az a jelenet, amikor a profi bokszoló ugrókötelezni kezd, mielőtt szembeszáll egy komolyabb ellenféllel? Ez nem véletlen, hiszen az ugrókötelezés rengeteget fejleszt a fizikumon, és kiválthat egy dinamikus kardiós edzést is.



Ettől a masszív ugrálástól a hasizmod és a combod is erős terhelést kap, és tényleg ragyogó formába hozhatod magad, ráadásul fillérekért beszerezheted a kötelet.

Egy fél órás aktív ugrálás olyan, mintha egy egész testes edzésen vennél részt, ahol alaposan átmozgathatod a láb- és a felsőtest izmait is.

PATTANJ FITNESS LABDÁRA, ÉS SZEREZZ EGY MENŐ GUMIKÖTELET!
A gumikötéllel még változatosabbá és hatékonyabbá válik az edzésed. Nézz meg néhány remek gyakorlatsort a neten, és vágj bele a gumiszalagos edzésbe. Minimális energia befektetésével is komoly eredményeket érhetsz el, hiszen ezekkel az edzésekkel rengeteget javulhat a testtartásod, sokkal rugalmasabbá válhat az izomzatod, és az ízületeid is új energiákat meríthetnek a gumiköteles nyújtásokból.


Egy fitnesslabda beszerzése nemcsak az edzés miatt jó, otthoni szék helyett is kiváló: arra ösztönöz, hogy egyenesen ülj és húzd ki magad. Másrészt egy matracra feküdve remek hasizom-erősítő gyakorlatokat végezhetsz, ha a két bokád közé veszed a lasztit, és legalább hússzor felülő pozícióba húzod fel magad.

A lábaidat a fitt labdán megtámasztva a fekvőtámasz is sokkal könnyebben megy, és a combok tökéletesítéséért is sokat tehetsz a fitnesslasztis edzésekkel.

Plusz tippünk: menj el táncolni, ugyanis egy jól sikerült, táncos estével is megszabadulhatsz jó pár kalóriától! A FUNDEREN megtalálhatod a legjobb ingyenpartikat!

Fun volt a posztunk? Akkor ne maradj le a többiről sem!
Add meg az e-mail címed, és heti egyszer elküldjük a FUNDER legjavát!

Ide küldjétek:
 
Programkereső



jún


-->